Cari Blog Ini

Sabtu, 17 Disember 2011

Saya pun nak pegang-pegang tangan juga...

Gelimat okeh...

Tak. Sebenarnya jeles.

Tadi berhajat nak cuci mata, nak beli sikit barang dapur di Tesco. Dah nama dok sorang, ajak lah si Nora, stended la ajak dia sebab partner lesbo gua ada kat Penang dah sekarang... *rindu As

So, masa nak enter main door Tesco ni, keluar satu kapel dalam middle 30an berpegang tangan bagaikan takut nak bagi lepas. Terus beku kepala aku.

Wahhh... lomantik sungguh. Aku naik menyampah. *jeles

Untungkan mereka?

Eleh... Macam aku tak boleh nak pegang-pegang jalan dalam shopping mall.

Ce tengok gambar aku, kan kami berjalan berpaut lengan lagi...

1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...