Cari Blog Ini

Rabu, 28 Disember 2011

Nak tahu apa dia?

Ingat tak ni? Tak baca? - sila klik di sini
Seronokkan kalau tiap-tiap hari dapat suprise? Saya ni perempuan mesti la suka. Ada ke orang tak suka hadiah?? Hadiah ni sempena apa ye yang?? Owh! Konon-konon kekasih gelap saya tu Santa Clauss la, dia bagi hadiah untuk Krismas. Perut dah sama kan?? Hiks! Ampunkan saya... saya tak mahu kena "Bodoh" dengan kamu...

Aku dapat hadiah ni sebelum tragedi Krismas berlaku. :( <--- Lihat previous entry.


TaDa!! Saya dapat perfume.

Dah lah jenis kemut nak pakai menatang ni. Takut habis. Haip! Ini bukan cerita kemut tut...tut... ye. Kemut yang saya maksudkan kedekut ye... Dan sebenarnya perfume ini tak pernah ada dalam wishlist saya tapi bila orang memberi, kita terima je lah kan??

Giorgio Armani - Idole d'Armani

Wangi tak?? At first aku tak berapa nak gemar bau dia sebab... sebab bau dia macam gedik. Haha susah nak explain pasal bau ni. Then bila Cik Nora kata wangi- dan bau wanginya seperti orang ada-ada dan seorang yang berkarisma, tiba-tiba saja hidung aku macam boleh accept. Teruk kan perangai?

Kesian kekasih gelap aku, berusaha betul dia mencari satu bauan yang boleh membangkitkan ghairah ehem..ehem.. Haha, bodoh betul statement aku.


Mesej untuk kekasih gelapku: Yayang, thanx tau. I tak tau nak bagi apa in return. Kasih sayang aci tak? Kita temporary je kan?? :p


x o x o,






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...