Instagram Shots

Selasa, 27 Disember 2011

Tragedi sambutan Krismas 2011

Hancur....

Remuk....

Kecewa...

STRESSSSSSS!!!!!!

3 tahun cuba menjaga NCD akhirnya termusnah di tangan orang lain. Tak sangka sepeninggalan aku, dia merajuk dan mengkemekkan dirinya...

"Sayang, I switch kereta sekejap je kan? Nanti New Year I ambil U balik..." pesan aku sebelum meninggalkan dia di JB.. Merajuk punya pasal jadilah gambar dibawah. Aku pun tak tau kondisi dia sekarang macamana.

Sedihnya.... 
Tapikan... baby saya remuk macam tak efek enjin, lihat la pada Vios kat bawah. Agak dalam kan lekuk dia? (nak sedapkan hati kata Savvy dia kuat...)

Aku tak tahu dia di bengkel mana, semua aku serahkan pada adik aku sebab dia punca semua ni jadi gini...


Sempat lagi nak tikam nombor kat Magnum atau Toto. Berminat? Sila mesej aku. Hiks!

x o x o,









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...