Cari Blog Ini

Khamis, 26 Januari 2012

Bila saya rasa TAK BEST!

Saya cepat ikut perasaan. Percaya pada rasa amarah hasil hasutan syaitan. Cepat melatah.
Bila saya terikut-ikutkan emosi, maka macam-macam bencana boleh berlaku. Saya dah kusut.

Kerana kecewa yang amat sangat, saya deactivate FB sekali lagi. Cerita dulu klik sini.

Kenapa saya dilayan sebegini dikala saya memerlukan kekuatan semangat orang tu. Owh kenapa? Untuk menumpang perhatian pun nak kena mengemis. Kenapalah kamu menyedihkan sangat Syima? Aura malang di awal tahun naga.

Tiada kata-kata yang sesuai buat masa ini. Saya tak mahu mencemarkan tahun 2012 dengan carutan atau cerita-cerita sedih di dalam blog.

Harap emosi berkabung saya ini tak lama.


until then.... bye!

1 ulasan:

  1. syima ..
    Memang hati kita ini ada pelbagai warnanya. Kejap warna terang, blur dan bagai lagi. Ia bergantung juga pada apa yang kita lalui harian ..

    Kita kena cuba warnainya dengan warna yang ceria walaupun ia agak sukar ..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...