Cari Blog Ini

Rabu, 15 Februari 2012

Di mana?

♥ Di mana ada benci, biarlah kita membalasnya dengan sayang...

♥ Di mana ada hati yang terluka,biarlah kita yang menjadi penyembuhnya...

♥ Di mana ada duka, biarlah kita yang menjadi penghiburnya...

♥ Di mana ada perselisihan, biarlah kita yang merapatkannya...

♥ Di mana ada keraguan, biarlah kita yang meyakinkan...

♥ Di mana ada putus asa, biarlah kita menebarkan harapan...

♥ Di mana ada kesedihan, biarlah kita yang berkongsi bahagia...

~ dalam diri aku, tiada lagi perkataan "kita". Aku sendiri terkontang kanting mengorak langkah, aku sendiri mengemudi bahtera. Aku juga bola yang selalu disepak ke sana ke mari.

Tidak perlu lagi ada rasa sayang, tiada guna berhibur menipu diri sendiri. Mana keyakinan? Mana harapan? Apa erti bahagia?

NIL. Sendiri lebih baik.


Sources: Page FB Jom Sayang


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...