Instagram Shots

Jumaat, 17 Februari 2012

Kenapa dengan hari ini??

Kenapa semua orang nak trigger kemarahan aku? Kenapa nak bagi aku rasa nak mengamuk? Pantang betul cakap tak serupa bikin!


Untuk kepentingan diri sendiri tau pula cari masa untuk kita. Hamjad! Semua orang memang macam tu ke? Haih... tak boleh terima betul.

Sakit hati...

Tak suka lah rasa macam ni. Nak menyoroklah, jangan kawan dengan sesiapa buat sementara waktu. Kang tak pasal-pasal semua orang juga kena hamun.


P/S: Jap nak buka organiser, check tarikh... nak period dah kot...