Cari Blog Ini

Jumaat, 24 Februari 2012

Sticky post: Kondom dan fotografi

Sticky post uolls. Sila scroll ke bawah untuk cerita-cerita biasa Syimalicious


Kamu suka bergambar?


Suka pakai KONDOM?



Gambar gedik-gedik dengan boyfriend? Girlfriend? Skandal?
Jom main snap gambar korang, mana tau boleh menang bercuti di Krabi. Woohoooo banyak syiok!!

Click gambar ini untuk berasmara JOIN!!
**Ini adalah kempen kesedaran seks selamat menggunakan kondom dan untuk bacaan 18 tahun ke atas** 

until then.... bye!

2 ulasan:

  1. adakah ini syima, kawan alam maya aku dulu??/
    hhuhuhuhuh...

    BalasPadam
  2. saya suka KONDO.... nak2 plak KONDO sharizat tu....

    huhuhu

    salam utk tuan belog

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...