Cari Blog Ini

Selasa, 20 Mac 2012

Being scolded is so not nice

Permulaan hari yang kurang baik. :(

Bukan kurang baik, sangat tak baik.
He was yelling at me, with super high tone. Tak suka. Siapa pun tak suka kena jerit, kena marah.

My first time ever. Abah pun tak pernah buat macam tu.

I reckon he did that because he want the best for me. Tapi kenapa Rasa macam nak menangis tadi, perit rasa di dada tapi ada suara kecil seakan menyuruh lawan perasaan lemah itu. Tiba-tiba rasa nak memberontak.

Tadi dipaksa lagi untuk mengaku perbuatan yang memang aku tak buat. Macamana nak bagi orang faham aku flirt thru phone saja. Punca kena maki sebab aku rajin ber-flirting sangat. Padan muka.

Sebab itu aku tak boleh menangis. Memang salah aku.

Pengalaman lepas mengajar aku kesetiaan itu bullshit. Aku dah terbiasa 2 tahun hidup "memasang" ramai teman. Dah terbiasa. Dan bila nak diubah sesuatu kebiasaan itu mestilah ambil masa.

Lelaki bersifat menguasai kata kawan pejabat aku. Mereka tak suka berkongsi. Hmmm kenapa perempuan tak boleh bermadu ye? *pang!* kasi penampar dimuka sendiri.

Camana nak buang tabiat/habit "gelenyar"??


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 ulasan:

  1. being scolded is not nice..tp flirting lagi not nice..hihi..btol tak? :P take care girl!

    BalasPadam
  2. adoi ma..ksian ko.tapi tak apa la kan, bertolak ansur dlm perhubungan..ok ape, even kene jerit.. yg penting perhubungan ko ada komunikasi yang aktif..hehe..take care ma!

    http://aizatbest.blogspot.com

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...