Cari Blog Ini

Rabu, 28 Mac 2012

Fine lahhhh.... tak ada orang nak ngorat aku, aku pergi ngorat KAMBING

"Siapa tu? Kita ada tetamu lah. Awek tu...."


Aku kenalah pergi mengadap tuan rumah dulu, sebelum nak berkenalan dengan yang lain-lain. Tanya khabar, nak buka bicara. Ayat mesti mahu manis. Nanti 1st impression tak cantik.

Kambing X: "Awak ini siapa??"
Jumbo Jr: (.... aiseh malu pula. Debor ni, debor... *sambil buat-buat makan 
rumput*)
Kambing X: "Tak payah nak malu sangat la Jumbo Jr. She's okay."
Jumbo Jr: *sambil mengerling* "Hi awek..."
Jumbo Jr: "Hello, En Affendi bagi nama I Jumbo Jr. What's yours??"
Aku: "Owhhh.. Nice to meet you, nama I Syima, manja sungguh you yeh?"
Jumbo Jr: "Janganlah cakap macam tu, I biasa-biasa je."
*malu*
Ada ke lagi jantan yang versi manusia yang pemalu macam Jumbo Jr ni?


until then.... bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...