Cari Blog Ini

Selasa, 27 Mac 2012

Pit...pit... Keretapi nak lalu...

Haha comel!



Beratur semua. Bagus! Disiplin betul anda semua.

Memang budaya atau pun arahan pihak berkuasa?

Aku rasa comel betul melihat pemandangan yang jarang aku pandang ini. Rata-rata bukanlah orang tempatan. Memang orang luar yang bertempatan di sekitar situ. Alangkah bagusnya semua orang di semua tempat begini, tak perlu berebut-rebut nak naik pengangkutan awam.

Gambar diambil sewaktu aku mengikut Azahar Ukir Photography untuk shoot outdoor pengantin di Kajang tempohari.

until then.... bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...