Cari Blog Ini

Khamis, 15 Mac 2012

Penakut

Tak suka dengan perasaan ini. Tapi ini hakikat yang harus aku terima. Buka mata cik syima, buka mata. Dia hadir untuk sementara. Jangan idamkan bintang yang sukar digapai.



 

Tak semua kau rancang akan berlaku 
Mungkin nasib tak menyebelahi aku 
Entah mengapa engkau yang aku cinta 
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja 

 Chorus 
Ini tidak adil tidak adil baginya
 Ini tidak adil tidak adil bagiku 
Ini tidak adil 
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga 
Tidak adil tidak adil baginya 

 Kau tak pernah cuba memahami aku 
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk 
Dan bila tiba saat ku kehilangan 
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan 

 Ulang Chorus 
 Kau bukan milikku 
 Dan aku memang penakut 
Mengakui cinta kepadamu 
Seribu kali ku cuba ucapkan 
Bila bersamamu 
Kau bukan milikku 
Dan engkau pun tahu 
Kau bukan milikku

Sometimes when you give up on someone, it's not because you don't care anymore but because you realize they don't. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...