Cari Blog Ini

Isnin, 26 Mac 2012

Untunglah... Scha dapat Awal yang super-ROMANTIK

Aku sememangnya kurang mengikuti perkembangan artis luar negara tambah lagi artis dalam Malaysia ini. Mampus tak ambil tahu. Pening, ramai sangat.

Nak jadikan cerita, kejap tadi, baru kejap tadi, dekat timeline Facebook berduyun orang share pasal perkara ini. Aku tertarik untuk klik link Youtube yang mereka bagi.

Wah! Awal Ashaari melamar Scha Al Yahya live on TV. Untunglah. Tak semena-mena aku terharu dan bergenang airmata. *kesat-kesat airmata* Rasa macam mereka dua ini berlakon, tapi bila tengok Awal pun syahdunya sampai keluar air hidung, aku rasa ini bukan main-main. But well, both of them memang pelakon kan??

Makcik kalau kena proposed macam ni, pusing Stadium Kuala Selangor sambil tersengih macam kerang busuk non-stop selama 30 minit. Dush! Asyik berangan saja aku ni.

Cuba tengok video ini. Sweetkan? Tersentuh hati bila Awal cakap sambil knee-down gitu "Sudikah awak menjadi yang HALAL buat saya??" Auuwww.... cair hati makcik dengar. (Aku belum berkesempatan jumpa lelaki yang generous dan berani macam ni. Semua macam cibai!)


All the best for both of you. 
Eh... rancangan Propaganza itu apa dia? Baru lagi ye? 


until then.... bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...