Cari Blog Ini

Khamis, 5 April 2012

Berbuka seorang pada hari ke dua qadha


Owh ye... Memandangkan masa cepat berlalu, kadang-kadang tak sedar dah sampai ke bulan Ramadhan. Orang lain dah habis berganti, aku baru nak bertatih terkial.

Tak apa lah, better late than never kata pakcik. Ingat nak ganti 15 hari. Sebab sangat lupa berapa hari aku dah ponteng tahun-tahun lepas.

Lauk sangat tak lazat pada hari-hari biasa, tapi bila berpuasa, perut kosong, makan nasi lauk simple macam itu ~ masyaallah punya lazat sampai menjilat jari.

Nasi separuhlah konon, nak diet katanya. Lebihkan portion sayur dan lauk. Berbukit sayur aku kan?? Total berbuka hari ini RM3.50

Berat badan sebelum makan 67.6kg

Alhamdullilah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...