Cari Blog Ini

Jumaat, 6 April 2012

Tutti Frutti at last


Ini entry supposed up dua bulan lepas. Jadi entry dah basi. Harap maklum.



Apa yang best makan aiskrim kesihatan konon-kononnya ni? Tak sedap pun. Cuma aku rasa kalau makan di sini rasa lebih GLAM. Glam my ASS la. Mungkin aiskrim yang aku ambil hari itu yang tak sedap, aku cuba ambil raspberry. Ya Rabbi! Masam sungguh. Vanila dan coklat not really up to my expectation. Baik lepak kedai bawah pokok jual banana split yang slighly lagi murah. Pisang petik belakang rumah saja. Vanila dan coklat much creamy.


Hari tersebut trademark tak lengkap, sebab dia sensorang saja. Yang pasangan tak ada. Terpaksalah ber-trademark seorang diri.


Omaigad! Too much jendul! Too much tepung gomak. 


Dating di Tutti Frutti. Rasa muda remaja sangat.
Thank for teman-ing me. :)

until then.... bye!

4 ulasan:

  1. Masam? Vanila ngan coklat pon tak best? Alaa... cancel la pegi tutti fruitti camni... haagen dasz pagi best kot... huhu...

    BalasPadam
  2. aslina
    seriously healthy aiskrim. less creamy... dan tekak nak rasa yang berlemak je... jadi tutti frutti ni tak berapa nak best di tekak sy..



    man
    baru tau tak sedap pun. tapi ada orang sampai craving gila2... pelik...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...