Cari Blog Ini

Isnin, 2 April 2012

Kuala Selangor sekarang tak macam dulu


 Sesak! Jam! Traffic congested.





Itu sahaja yang boleh aku katakan.

Berbeza 6 tahun lepas sewaktu aku mula-mula sampai dan menetap di Kuala Selangor. Dulu lengang. Pekan koboi. Sekarang, setiap weekend - hari Jumaat dan Ahad pasti jalan akan jadi padat dipenuhi kenderaan. Dek kerana laluan utama ke utara / selatan.

Sekarang prefer duduk diam-diam di rumah dari mengharungi kesesakan jalanraya yang boleh menduga kesabaran.


until then.... bye!

3 ulasan:

  1. huh
    rasanyer time2 cmni ler suma mulut dok potpetpotpet.

    BalasPadam
  2. yela...time jem duk umah lagi best...

    BalasPadam
  3. hebat dah kat sana eh. tp mmg betul pun, ly kalau nak balik kg. husband lalu kot situ...memang hazab

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...