Cari Blog Ini

Sabtu, 5 Mei 2012

Happy Birthday. Kakngah rindu abah!

Beza umur aku dengan abah 30 tahun. 30 tahun juga aku menjadi anak yang dibela oleh dia. Masih belum bernikah maknanya masih bawah tanggungjawab abah. 

Sejak akhir-akhir ni asyik mimpi yang bukan-bukan. Harap-harap itu mainan tidur. Rindu abah sangat! 

Hari ini usia dia genap 60tahun. Abah selalu cakap keturunan dia umur tak panjang. Aku jadi sedih dan menangis kalau teringat perkara itu. Tadi sebab terlampau rindukan abah, pagi-pagi subuh dah SMS wish birthday dia. Tengahari tadi call dia pula. Rasa bersalah tak balik JB. Bukan tak nak balik, tapi keadaan sesama aku tak mengizinkan. Minggu depan dah kena pergi kursus, banyak kerja pending awal bulan begini.

Aku dah plan macam-macam, nak combine celebrate dengan harijadi Yana. Sorry sangat, tak dapat nak balik. Went through some old pictures, aku ada seorang abah yang garang, sporting, penyayang dan kelakar. Menangis rindu aku tengok gambar-gambar famili.

Simpan janggut begini nenek dah tegur.
No! No! No! Tapi aku suka
Penyayang. Arwah Oyen suka duduk atas riba dia
Kelakar. Suka jongket kat mulut dia - Trademark
Gambar famili raya tahun lepas failed sebab abah buat trademark dia
Lagi. Aku rindu abah sangat.
Rindukan mereka juga
 Dulu abah can be so furious but now he is cool-old-man. Hehehe. And I love him in both condition.

Miss this moment!
 Happy Birthday abah! Kakngah balik tengah bulan ini. Insyaallah...

2 ulasan:

  1. tahniah kerana anda sayang pada dad anda...

    BalasPadam
  2. happy birthday uncle.

    great photos...great sebab semua family members ada...:(

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...