Instagram Shots

Khamis, 31 Mei 2012

Perempuan gatal memang patut kena main saja

Main? Apa?! Ingat main apa ni?



Niat kawan. Berkawan. Bukan bercinta pun. Kawan tak boleh pergi makan sama-sama? Kawan tak boleh tengok wayang sama-sama?

PANG!!

Back hand diberi walaupun sipi kena bucu bibir.

Sebab TIPU katanya. Tak berterus terang. Tak bagitahu dan tak minta izin.

Ish...ish...ish... nakal betul dia ni.

***

Breakfast sesama. Lunch sesama. Dinner sesama. Bila bro tiada untuk sehari dua awek minta orang lain temankan. TEMANKAN je pun. Bagi lah chance. Bukan bercinta pun. Tapi sebab awek tak bagitahu, sorok-sorok dari bro...

Bro pun cakap "YOU ARE LIAR! I HATE YOU!!"

Ish...ish...ish... nakal betul dia ni.

***

Bila hati bro gembira tanpa diusik ulang tayang kenakalan dalam benak bro, apa yang awek minta semua dapat. Semua dituruti. Owhh! Indah sangat.

Eh? Semua ke?

Tapi bila tampil individu yang berperanan sebagai spy tak dilantik, bercerita tentang awek ni kelihatan di suatu petang bersama si-polan di suatu tempat. Maka drama Indon pun bermula. Penyampai mulut buntot ayam itu juga yang bro menangkan. Kenapa dengan orang itu? Apa masalah dia? Apa yang menyebabkan dia begitu tertarik nak ikuti perkembangan mereka ni. Kenapa bro tak boleh ignore? Awek tu macam biasa, provoke dan provoke sampai dia sendiri pun kekadang naik meluat.

Ish...ish...ish... nakal betul dia ni.

***

Pendek kata bro tu saja yang betul.

Alasan. Lakonan.

Drama bersiri mereka. Tiada titik noktak. Tiada penghujung macam yang terdahulu juga.

Don't hide your feelings from the people you care about. If you wait too long to tell them, you might miss your chance. Then marry me.
I still care for you.

 
☐ Single. ☐ Taken. ☑ Tired of getting hurt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...