Cari Blog Ini

Selasa, 15 Mei 2012

Tenkiu daddy sebab bawakan kami makanan

Dah tiga hari aku asyik lupa nak belikan makanan untuk mereka. Bagi biskut, sombong tak mahu makan.

Hari ini mommy dengan daddy berperang untuk kali ke 30 ribu, tapi daddy sayang korang lagi daddy belikan makanan basah untuk korang. Dahlah beli di 7eleven. Mahal. Mana mommy nak cekau duit ganti duit daddy? Daddy banyak tanggungan yang sah berbanding korang yang cuma anak angkat je.

Daddy... kami dah kenyang. Tenkiu daddy.


Kalau tak ada makanan kami tidur untuk ikat perut
Flora pun dah kenyang
Kami pun dah kenyang juga

Daddy terlupa nak tanya mommy dah makan ke belum. Sob! Tapi lepas 15minit kemudian ada delivery mee sanggol blackpepper. Mommy tak pasti ini makanan bertujuan untuk memerli mommy, mencurahkan lagi minyak ke dalam api atau ikhlas nak bagi perut mommy terisi.

Lapar. Makanlah juga. Ego sangat mati keras esok
Bila terlalu lapar, perut akan masuk angin. I don't feel like to eat.Dah sebu. But anyway thank you. We always fight, quarrel... but I don't know why we still attached.

Kesiankan aku mungkin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...