Cari Blog Ini

Isnin, 25 Jun 2012

Rindu dia!

Sabtu hantar pergi. Masih boleh control perasaan sayu tu.

Ahad sibuk dengan aktiviti sosial. Girls' outing. Mengenal dunia.

Isnin baru terasa kesunyian yang melampau.

Tiada siapa sambut kita balik keje di pagar atau sliding door, aku balik semuanya sunyi saja.

Flora, mommy sayang awak sangat walaupun awak menjadi sangat annoying bila awak on-heat.

Tidur malam mommy kosong, tiada geselan manja awk.

Seriously sunyi!!

:( Lebih baik layan Flora dari melayan manusia yang kononnya bertamadun tapi selalu menyakitkan hati.

Harap-harap Flora sayang aku sebagai tuannya tanpa banyak songeh kerana perasaan sayang itu tak perlu banyak terma dan syarat.

Manusia dan binatang pun ada close connection kan?

*monday blues*


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...