Cari Blog Ini

Khamis, 30 Ogos 2012

No card - no piece of cake - no gift


Tak ada penghargaan. Itu saja yang boleh aku katakan...

*Driving in a jam from JB, tak adalah jam sangat but the traffic slow. But still I make an effort to see him eventhough I really damn tired. Whole day travelling.

*Kiss on the cheek. Ye lah, where got time to search for card or present after a week Cuti Raya. Pfftt!

*I played a Birthday song using piano apps, walaupun cacamerba at least it showed that I knew and I remembered his birthday, bagilah muka sikit.


Kelmarin malam, main-main dgn apps drawing I attempted to draw a simple card with a motion. Tak sempat nak tunjuk motion tu kat dia dah kena marah, kena kutuk, kena macam-macam.

Hurmm... Bahana. Perfectionist boleh membunuh aku. Aku yang silap, aku yang salah. Ralat sangat. Slip sikit terus dapat tuba. Payahlah nak tengok future dengan dia. Memang no future at all..

Dah...dah lah tu. Nak mula langkah baru, tak mahu menoleh ke belakang lagi. Bye.


Sent from Samsung Galaxy Note

1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...