Cari Blog Ini

Rabu, 12 September 2012

18sx: Lentik yang tidak sia-sia

model tidak berbayar

Mengkal?

Perghhh....

Wow!

bla...bla..bla... (@#$#^^*&* ...18sx...#$^&(&*)##^)

My pakcik said this picture would attract so many comments.

Memang pun! Tapi bukan komen-komen macam tu yang aku nak sebenarnya. Tak ada pun rasa nak membangkitkan nafsu para suami orang, lelaki-lelaki teruna diluar sana. Maafin aku ya! (buat gaya Inul dalam Goyang Inul)

Terima kasih pada Premium Beautiful Corset. Tak sia-sia hakak ini menyarung korset ke badan hakak. Badan jadi mantop.

Jadi Datin-Datin, Puan Sri-Puan Sri, Puan-puan, kakak-kakak, makcik-makcik kita semua dah sedia maklum kelebihan dan kebaikan Premium Beautiful inikan?

Apa lagi, mari pm kita... Syima 014 6466643




until then.... bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...