Cari Blog Ini

Jumaat, 14 Disember 2012

Referre Gangnam Style kena rasuah dengan perempuan Siam

Tak rancang nak tengok bola.
Nak lepak mamak tak kuasa, tak ada member. Stay di rumah sambil baring atas sofa yang dah melendut itu. Sambil-sambil itu tangan menaip mesej hantar pada member-member whatsapp.

Kali ini aku tekun melihat perjalanan game antara Thailand dan Malaysia. Kusyuk. Sampai lupa nak makan.

Alangkah tergamam dan terkejutnya aku bila pengadil berat sebelah ini melayangkan kad kuning dan merah kepada pemain Malaysia, Fadhli Shas. Read his lip dengan mata terbuntang kerana terkejut dengan tindakan ref tersebut " Apa aku buat??!". Confirmlah pasukan Harimau Malaya akan down. 10 pemain saja yang tinggal berdepan dengan pemain Siam yang ngokngek dengan padang yang buruk.

Owh dem! Tapi salah ref ke salah Raja G??

Sedih sangat bila Malaysia tak dapat sumbat sebarang gol. Mau heart attack aku bila tengok Gajah Perang menyumbat gol ke 2 dalam jarak masa yang tidak jauh. Dem u referre!! Kau mesti dah merasa kena Thai massage.



Marilah kita memboikot Gangnam Style dan Tomyam campur. Ayuh!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...