Cari Blog Ini

Isnin, 13 Oktober 2014

Segmen Bloglist 10 Blog Pilihan HASRULHASSAN.COM


HASRULHASSAN.COM - Panduan Blogger Malaysia
Klik banner

Dah lama tak blog walking. Asyik syok sendiri je bila update entry. Bukan tak blog walking. Kita ambil pendekatan menjadi silent reader tanpa meninggalkan jejak. Rasa kemuncak berblogging ni ketika tahun 2008, masa tu kerja pejabat pun tak pack sangat. Lepas tu slow-slow tinggalkan blog tak berupdate, walaupun cerita banyaaaaakk sangat nak share.

Sekarang nak aktif macam dulu pun macam tak mampu dah kot. Komitmen melampau banyak walaupun belum ada anak lagi. Hihi

So... 

Bagi nak meramaikan kembali kawan-kawan blogger, (walaupun blogger yang dalam umur saya ni ramai yang menjurus kepada isu parenting), saya nak cuba nasib untuk join segmen bloglist 10 blog Pilihan HASRULHASSAN.COM

Meh klik banner kat atas.

2 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...