Cari Blog Ini

Selasa, 28 April 2015

Bersyukur atau merungut?

Alhamdullilah.


Happy me. I was so excited getting this promotion. Bila dah dapat naik pangkat, mesti kena posting tempat baru. Itu normal. Ramai juga yang kerisauan kalau kena posting jauh².


Suprisingly I didn't felt anything. Yet.


Until I received the letter saying my new workplace would be in KL. Ibukota, tempat tipu daya... definitely I was shocked. Mata dah berair. I'm still new in Putrajaya and now I had to move out.






Either we really happy or we faking it.

My biggest concern was HOW AM I GOING TO SURVIVE IN A BIG CITY AND HIGH COST OF LIVING...? How?

Tapi, tengok pinggan aku...

Penuh dan berselera. HAHAHA

Sesungguh aku dalam delima.

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...