Cari Blog Ini

Sabtu, 22 Oktober 2016

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!!

Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nombor ke 1960, memang tak de harapan la. Dah tu tak de ong plak untuk lucky draw pagi tadi.

Kisahnya pagi tadi aku dah sedikit lewat, mau nya tak lewat, tukang hantar boleh sesat salah masuk jalan. Masa flag off dari Jakel member aku dah whatsapp. Sedih la tak dapat merasai suasana dilepaskan beramai-ramai. Member yang hantar aku tu drop dekat Sogo, kira ngelat 400m lah dari tempat flag off. Aci tak? Alahhh cheat macam gitu mmg tak menang pun.

Kan? Ni bukan larian atau marathon ni, ni lebih kepada KL tour, sightseeing. Haha. Ramai betul kakak-kakak, adik-adik, makcik-makcik stop untuk bergambar. Jangan tak percaya, walaupun aku stop nak ambil gambar aku still berlari setempat.

Yeay! Sampai kat finish line. Tengok jam aku lari dalam 35min dengan 120 calori terbakar. 5km je pun. Orang tengok macam "ek eleh 5km kot".. Masa sampai garisan penamat aku tak nampak pun orang yang bagi medal, aku nampak orang bagi pisang dengan air botol. Haha aku tuju situ dulu sementara tunggu si Jaja.

Baru boleh posing dengan medal.
Kena membongkok nak bagi sama tinggi.
The #photobooth
Aku tak ambil gambar betapa ramainya manusia di sekitar pentas. Tadi ada Farah Fauzana, CDTK, Bella duta Ariani tu, dan si Inara. Inara kurus sangat!Jeles la juga tengok deme-deme yang sempat ambil gambar dengan retis kan. Sampaikan nak ambil gambar dekat photobooth pun kena Q panjang, tak cerita plak orang belakang aku yang asyik tonyoh-tonyoh dada dia menolak aku ke depan. Tekanan aku! Rasa nak sikukan aja. 

Summary of the day
SEMOGA TERUS ISTIQAMAH UNTUK FIT!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...