Instagram Shots

Jumaat, 20 Jun 2008

Lapar tahap kronik! Ver. 1.0 (Penyelamatku)


Inilah penyelamat aku. Mapley! Akhirnya ada juga yang ajak aku pergi makan. Tapi perut dah penuh masuk angin. Makan apa pun macam nak keluar balik. Kira ok la tu ada orang nak tolong bayarkan. Betul tak?


Mapley cakap "Cuba awak tengok negara berperang tu, mereka makan rumput je"

So, baik bersyukur dari berasa takbur. Nanti tuhan tarik balik nikmat boleh makan ni, baru tau?!


Ini nasi aku, aku turun makan pun tadi time diorang dah nak berkemas, jadi... REDAH jer! Yang tinggal lauk ayam rendang, sebiji telur goreng, sayur tapi aku tak ambil dan ikan masak apa tah. Telur goreng ni kongsi dua orang sebagai preparation untuk hari mendatang, mana tau tetiba jadi susah nanti kan?


Blurp! Alhamdullilah. Terasa perut penuh sangat, sampai zip kain macam nak tertanggal. I'm full at last!

See? Rezeki datang tak mengira waktu bagi orang-orang yang bersabar.

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...