Cari Blog Ini

Isnin, 30 Jun 2008

Warning! Bad mood zone.


It's been a while i kept myself silent. Actually i'm ok, still alive. I'm quite buzy at this moment. And for ur information, i just came back from Skudai, cuti-cuti di rumah ayahanda dan bonda. ETA 9.30pm.

Sebagai seorang perindu yang merindui buah hatinya, aku pun singgah ke rumah dia. Tapi dia buka pintu dengan muka yang "toya". Sakitnya hati!! Kot la dia nak kata apa-apa kan?? Aku siap bawak bekalan Dunkin' Donuts yang aku bawa dari Petronas yang dekat toll Skudai tu. Hampeh! Dah la tu, aku menumpangkan kawan aku dari Melaka, langsung lupa nak pelawa dia makan donat feveret dia nih.

Dah la hari ini emosi memang tak stabil. Buat ini salah, buat itu tak kena. Pagi tadi lagi best, aku marah adik aku sebab melawan cakap aku, alih-alih aku yang nangis. Tiba-tiba je aku rasa bersalah sebab pukul dia. Then on the way back to Kuala Selangor, i drop my sister kat hostel dia (dia baru mendaftar di UTM semalam), tak semena-mena aku menangis sebab nak balik dah. And i noticed i eat a lot. A LOT! Scary...

Dan sekarang mamat ni pula macam ni perangainye. Sudahnya emosi ku kembali berkecamuk dan sentap. Dan habis semua donat tu aku makan sorang-sorang.

2 ulasan:

  1. Woah..!!
    Welcome Back.. Aku dok tertanya2 jugak mana la pi kawan aku sorang ni. Ingt kot g honeymoon. heheheheh

    BalasPadam
  2. ermmmm relaks kawan....aper2 pon slalu nyer mereka akan ader balasan trust me!!!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...