Cari Blog Ini

Isnin, 2 Jun 2008

Meh makan seafood (Part 1)

Monday blues. I hate Monday! Hari ni aku rasa tersangat liat untuk pergi kerja. Jam dah menunjukkan pukul 8.00pg, dan aku bercadang untuk masuk waktu anjal WP3. I've got only 30mins to get prepared.

Kerja...

dan kerja...

Hari ini juga aku tak dapat apa-apa arahan tugasan luar. Bagus untuk aku kerana banyak fail lesen yang tak tersettle. Tapi bila dah banyak fail, aku jadi pening dan loya. Tapi jangan nak pikir bukan-bukan, aku tak mengandung.

BFF agaknya kesian melihat keadaan aku, langsung mengajak aku pergi makan. Mula-mula nak makan berdua, pastu terpikir nak ajak Dmade. Lepas 15minit aku terpikir untuk mengajak dua orang lagi rakan sekerja yang kuat melantak dan tidur iaitu Fais & Sab.

Alasan mengajak mereka kerana ..... (tidak lebih dari 15 patah perkataan)


1. Kami boleh tolerate antara satu sama lain

2. Kami sama-sama diabaikan kasih sayang oleh bos

3. Kami boleh tanya dan memberi pendapat yang jujur atau pun yang membunuh

Tak kisah la apa pun alasannya, Bonzer nak buat amal jariah hari ini. Bonzer kata "Saya nak Fais dan Sab rasa dihargai, tambah-tambah lagi untuk Unit Harga" Fais, kalau awak masih tak bersyukur lagi, tak tahu la...

Meh tengok apa kami makan...

Udang ketak/lipan masak cili kering



Baby squid masak tak tau tp sangat SEDAP!


Sayur minyak goreng bawang putih


Ikan siakap stim Thai... marvellous!


Claypot Stingray


Ready to rumble!! yum...yum!



Aku nak cerita lagi, tapi aku mengantuk plak. Sambung esok lagi.

Later...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...