Instagram Shots

Selasa, 3 Jun 2008

Meh makan seafood (Part 2)

Ok lets go with the Part 2. Ya Allah! I was so sleepy yesterday. Jom usha gambar. Kali ni lebih byk foto aksi tengah makan dan selepas makan. Aku curi sedikit masa kat opis ni.
Sebenarnya curi banyak masa...hehehe


Ni dalam pinggan aku, i have to eat.
Sgt rugi kalau tak makan ok??
Ni lah Dmade, jejaka idaman malaya...
boleh macam tu?
Ni pulak Sab, dia dah kenyang...
so tengah duduk pun boleh tido...
Bila dah kenyang, suka hati...
Fais sibuk layan skandal sambil cungkil gigi
dengan straw.
Upacara menuang teh cina
..bersedia untuk minum...

"meriah betul bila cakap telepon cik fais ni" kata si Sab


Makanan dah licau (habis) tapi kenapa Fais berkerut?


Bonzer membisikkan sesuatu...


Rupenyer... Bonzer lapar lagi yeh? Meh nak suap...


Peace!! Kami dah kenyang


Owh! Bonzer yang menaja makan malam kami...


Alhamdullilah... kenyang bangat semalam!!