Instagram Shots

Sabtu, 14 Jun 2008

Tercekik tulang

Dr Wani : wei... ko kat maner?
Syima : aku dirumah, sdg meng-update-kan blog... ko keje yeh?

...selepas sekian lama....

Dr Wani : yupp! sorry ader patient tercekik tulang ikan, struggle nak kuar kan

Syima : hahahahahah kelakar... kelakar! ko berjaya tak?
Dr Wani: berjaya... dah 2 org kes macam ni...
Syima : buat macam mana?
Dr Wani: ambik ahhh! pakai alat, suruh dier nganga besar2 hahahha... kesian giler... sampai lenguh2 mulut dier
Syima : budak2 ke org tua?
Dr Wani : orang tuer
Syima : lelaki ?
Dr Wani : pompuan
Syima : esok ko keje jugak ke?
Dr Wani : kejer... pagi , ptg kejer... carik duit... heheheh
Syima : gile seyh.. kawan aku ni nak kawin


Apakah aku akan berkahwin?? Memandangkan ramai yang dah mengakhiri zaman bujang mereka, aku jadi seriau. Seorang demi seorang berkahwin meninggalkan aku membujang... uwaaaaa!!! Aku keciwa! Aku takut??! Harus la aku takut! Aku takut orang akan tag aku andalusia. Aku tak mau!

Nangis...

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...