Cari Blog Ini

Sabtu, 14 Jun 2008

Tercekik tulang

Dr Wani : wei... ko kat maner?
Syima : aku dirumah, sdg meng-update-kan blog... ko keje yeh?

...selepas sekian lama....

Dr Wani : yupp! sorry ader patient tercekik tulang ikan, struggle nak kuar kan

Syima : hahahahahah kelakar... kelakar! ko berjaya tak?
Dr Wani: berjaya... dah 2 org kes macam ni...
Syima : buat macam mana?
Dr Wani: ambik ahhh! pakai alat, suruh dier nganga besar2 hahahha... kesian giler... sampai lenguh2 mulut dier
Syima : budak2 ke org tua?
Dr Wani : orang tuer
Syima : lelaki ?
Dr Wani : pompuan
Syima : esok ko keje jugak ke?
Dr Wani : kejer... pagi , ptg kejer... carik duit... heheheh
Syima : gile seyh.. kawan aku ni nak kawin


Apakah aku akan berkahwin?? Memandangkan ramai yang dah mengakhiri zaman bujang mereka, aku jadi seriau. Seorang demi seorang berkahwin meninggalkan aku membujang... uwaaaaa!!! Aku keciwa! Aku takut??! Harus la aku takut! Aku takut orang akan tag aku andalusia. Aku tak mau!

Nangis...

7 ulasan:

  1. salam syima. jodoh sudah ditentukan..tunggu aje. ada le tu mungkin orang tu orang jauh, mungkin depan mata, mungkin seberang negara, mungkin seberang negeri, mungkin depan rumah, mungkin orang tu tak pernah syima kenal, mungkin dah lama kenal. Rileks, sampai le tu..

    BalasPadam
  2. hmmmm sian ko isk isk isk aku pon tak paham even ko dah cukup baik aku rase still got something wrong dimata dier...y?aperkah dier sangat 'sempurna'?huh...what a sad day...

    BalasPadam
  3. rieha, lupa kah kau yang kita pernak ber-conference bersama-sama memperkatakan tentang lelaki...? In term of berbini, lelaki melayu khas nya mencari wanita yang "tersangat" baik kerana merasakan mereka ni sempurna segala bagai...

    BalasPadam
  4. Huh disebabkan itu la aku berkata sesungguh nya tiada manusia dimukabumi ini sempurna tapi malangnyer mereka terleka dengan duniawi....

    BalasPadam
  5. jodoh tu urusan Allah.tp utk capai,kita kena usaha.usaha tau,bukan 'usaha'!Macam jugak nak lulus peksa,lu kalau tak study,doa la sampai melekat kain telekung tu dgn sejadah,tak ada gunanya.Usaha & berdoa.Kita boleh la merancang,yg tentukan jadi atau tak,adalah Allah.kenkadang tu yg berkenalan cuma setahun ataupun tak sampai setahun,dah boleh kawin.muka cun macam nasha aziz pon,belum tentu cepat jodohnya.

    BalasPadam
  6. usaha? usaha la ni zul oi??! ko nak suruh aku usaha yang macamana?

    BalasPadam
  7. rileks aa...ella pun single lagik...dah tahap nenek ella dah tuh...kui3x!!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...