Cari Blog Ini

Selasa, 1 Julai 2008

This is I called... a-piss-off-layout


Jeng...jeng...jeng... jelita tak blog layout aku yang terbaru ni? Ini lah kulit blog aku yang no. 3, dan aku akan terus menukar dan menukar baju blog aku ni sampai aku puas hati. Pada pendapat korang macamana? Make sense tak? Or cantik lagi decent hitam yang lama tu?

Sebenarnya aku mendapat ilham menukar blog-layout ni selepas aku punya internet connection di rumah ni macam "chiper". "Chiper" bermaksud seperti haremmmss atau bang-sat. Nampaknya aku kena selalu update cerita aku di pejabat je lah. Aku tak boleh nak upload picture, nak edit html dan segala jadah sebab kat hujung kiri bawah skrin notebook aku tertulis "Error on page". Sangat nak bertukar menjadi HULK!

I'm piss off!

Anyone??! Any idea what is happening exactly?

5 ulasan:

  1. wah3x!!! pink-hitam...cam gothic la plak...hehehe...

    alaa...internet kat umah cam hampeh ke? alamatnyer kebosanan lagi la saya...baru cadang2 nak abehkan 3 minggu sebelum sem baru kat umah tuh...

    BalasPadam
  2. lawa layout pink itam gitu. kelas...

    BalasPadam
  3. salam syima.
    lakukan sesuatu yang baru demi mencapai satu tahap kepuasan diri...
    p/s - 'selalu mimpi menggunakan kuasa tangan untuk menggerakkan sesuatu...'

    BalasPadam
  4. sape2 yg leave comments = orang tak mandi ke? huhu...camtu la pulak...

    BalasPadam
  5. as... boleh macam tu tak?? sape yang leave comment maknanya tak mandi... huahuahua...

    main-main je... nak kena tukar ker?? ke... as terasa??

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...