Cari Blog Ini

Jumaat, 15 Ogos 2008

Horoskop

Hari ini horoskop tulis...
If you are currently in a relationship, you should be prepared to roll up your sleeves and get to work, soon. There will be some issues popping up that you'll need to deal with. It's nothing that will be all that difficult, but it will be time-consuming. Plus, all the work you put in will bring the two of you closer. If you're not in a relationship, then today you should work a little harder in order to connect to your latest crush. They're a bit thick -- you need to be more obvious.

Patut lah Chenta macam sengal hari ini, dari semalam tak mao cakap dengan aku. Tak apa. Perlu ke aku bekerja keras? Aku pun malas nak buat apa-apa. Aku mengantuk. Tidur lagi bagus!

ZzzZzzZZzzZzZZZzZZzZzZzzZz....

5 ulasan:

  1. hye..cool babe...


    usah difikirkan sangat..

    buat rilek. je.. sure dia ok balik..

    siapa lagi kalo kita tak dia rindu..wakakka

    BalasPadam
  2. aku rasa chenta ko tu tak de mood dtg bulan kot. hahahahahaha....

    esok lusa baik la tu....

    BalasPadam
  3. oit! bangun bangun!!!

    dah tengahari dah nih :P

    BalasPadam
  4. ingat nak post komen yg tak berjaya haritu...tapi lupa plak nak tulis ape...erm...tumpang lalu je lah...ehehe

    BalasPadam
  5. ladykiki - kalau lah dia seperti boyfriend orang lain... *sigh*

    izan - thanx for remind me.. aku pun rasa dia senggugut... tak pun kena angin pasang... ops!

    13 may - nak bangun macamana kalau celik2 asyik sakit hati

    cuteaslina - tumpang lalu lah selalu..

    aku masih bengkek!!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...