Cari Blog Ini

Ahad, 3 Ogos 2008

Kursus Finale; 3rd Aug - 11th Aug

Aku akan berkursus dari hari ini hingga 11hb Aug. Aku tak pasti dalam tempoh aku berkursus ini aku boleh post entry ke tidak. Takut tak sempat. Orang kata kursus yang aku akan pergi ini pack sikit.

Walaupun badan aku naik ruam gatal, aku terpaksa pergi juga memandangkan ini kursus terakhir bagi batch pembantu penguatkuasa 2006. Some more this is for confirmation in government service. Kursus ini lebih kepada pengucapan awam. I should arrived there between 2-4pm, and the course will be held at Hotel Putra.

Apa kaedah untuk tidak nervous in public speaking yer korang??

Abah cakap "...awak bayang kat depan awak tu muka kambing, muka lembu, muka tut..tut.. (sensor sikit)..."

Mak cakap "...awak buat tak reti je, anggap yang kat depan tu semua bodoh..."

Jahat gila mak ayah aku. Sebenarnya dorang tak nak tengok aku jadi bodoh piang termanggu-manggu ketakutan. Itu kata-kata perangsang yang mungkin kedengaran seperti jahat giler diorang ni. Aku bukan takut, aku gemuruh je. Takut, gemuruh tak sama ker?

Later...

Rieha... aku ada di Hotel Putra, meh la cari aku di sana...

4 ulasan:

  1. selamat berkursus...

    weh bkn ko ni kaki celoteh ke? takkan gemuruh gak kot. anyway, good luck

    BalasPadam
  2. tumpang lalu sikit...akak...blazer tu hape citer? tadi saye basuh baju...tak prasan lak blazer tuh ader dalam washing machine...terbasuh skali...mujur harini cerah terang benderang...dah kering pun...so...camne?

    BalasPadam
  3. nasihat pon x guna,ko dah pi dah...apapapun,semoga berjaya.jgn lupa cita apa jd time presentation ko tu...pengsan ke...kena sawan ke..hapa ke...

    BalasPadam
  4. hhu..saya pun sama..kalau buat public speaking, rama 2 pun datang la dok kat dalam perut hehe

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...