Cari Blog Ini

Khamis, 4 September 2008

Aku dah malas


Since having a long vacation which is not very satisfied ending, I have no mood to update after all.

These are the reasons:

  1. I've been framed as a person who trying to create a problem to a mother n daughter. What a suck holiday.

  2. My workloads are going to crash my head.

  3. My Mona the cat missing in action.

  4. Toothache haunted me again... not the pocong ok?

  5. So many things in mind, I can't even think wise right now.

  6. Baju bertimbun tak dilipat lagi. Aku nak orang gaji sekarang!

  7. Famili dah sibuk-sibuk suruh baca ayat itu ini supaya jodoh cepat sampai. Nak suruh aku kahwinlah tu??!

  8. I over spent my money.

  9. There are so many mosquitos and cicak bodoh in my homie

  10. I'm sleepy




AKU SANGAT MALAS!!!

4 ulasan:

  1. Aku cuma boleh tolong selesaikan masalah yang #6.

    Tapi aku jauh :(

    BalasPadam
  2. relax la beb, kan ada chenta hati ko yang boleh menenangkan pikiran ko...

    BalasPadam
  3. ala ciannyer kak syima...meh saya tolong lipat baju tu..tapi upahnya dlm dlm ringgit malaysia tau bukan rupiah hehe

    BalasPadam
  4. huhuhu~~!!
    saye sedih sangat pasal nombor 3...
    saye bz untuk nombor 6 itu...
    saye bersetuju ngan nombor 9...dan nampaknye cicak2 tersebut mcm tak penah membesar...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...