Cari Blog Ini

Selasa, 23 September 2008

Kad Raya untuk korang


Rules dia lebih kurang macam kena tag, bagi award tu, ini khas untuk bloggers semua.

Kad raya yang aku edit ini (terima kasih as & kartunis UBI) istimewa untuk mereka yang sentiasa mengunjungi blog ini, untuk lalats dan langaus, mereka yang tersenarai dalam bloglist dan mereka yang pernah menghantar short message dalam chatbox aku tu. Nak hantar kad raya versi dolu-dolu dah malas, sebab nak beratur beli stem lagi, dll. Jadi kepada korang semua, silalah menempek ke dalam blog masing-masing.
Pecah kaca, pecah gelas,
Sudah baca, harap balas.


Lagi 7 hari nak raya yey!
Pesanan ini telah di auto-publish kan pada 21hb Sept 2008

1 ulasan:

  1. alamak, pecah kaca pecah gelas ke? aku nk balas bila yek. tggu rajin blh. huhuhuhuhu. bila rajin tu?

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...