Cari Blog Ini

Sabtu, 25 Oktober 2008

Open House Office

Baca tak entry ini ??


Backdrop hasil titik peluh PPH Kamarul merangkap photographer.

Hasil yang kitorang Kak Ti buat tu sangat memberangsangkan. Memang marvellous lah open house kami. Penuh warna warni. Groovy bebeh!!


Aku excited nak bercerita tapi aku kena tidur, aku kena kerja esok. Yes esok adalah Ahad dan aku ada kerja. Aku tunjuk gambar sikit ok?

Selain tugasan asal aku yakni me-list-kan jemputan-jemputan dan rekaan kad jemputan, aku juga membantu dalam urusan mencantikkan wajah orang. See? Aku memang budak baik. Aku nak semua orang lawa. Tuan rumah kena lawa kan?
Muka Cik Fais ni sangat mencabar profession aku sebagai jurumekap. Aku akui aku banyak kekurangan dari segi ilmu, dan peralatan. Ni aku sedang mengaplikasikan teknik shading pada hidung Cik Fais.
Mispari's Angel. Boleh macam tu? Tapi yang no 2 dari kanan itu tetaplah "an apple of Mispari's eye". Tak boleh challenge punya. Makeuplah macamana pun, she's the best. Eh off topic, dah jadi cerita mengumpat pula. Yang lain semua aku makeupkan. Itupun diorang dah ngeri rasa macam tebal sangat makeup yang aku kenakan pada diorang.



Amacam, gila babeng tak makeup aku? Macam nak pergi clubkan? Aku peduli hape!!! Korang rasa heavy tak?


*nantikan sambungannya...

1 ulasan:

  1. FEEEEWWWWITTTT!!!

    Karang boyfriend kau baca komen ni mau ditumbuknya aku HAHA

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...