Cari Blog Ini

Selasa, 18 November 2008

Apa ada pada aku?

Aku jumpa satu website yang mengujakan aku. Ini kerja cuteaslina menggodek-godek website. Website ini mungkin bukan perkara baru bagi sesetengah korang. Meh tengok kelebihan aku. Bukan nak tayang, nak berlagak... tak ada apa pun nak dibanggakan, atleast korang tahu keistimewaan aku.



Click to view my Personality Profile page

Eight Intelligences

  • Verbal/Linguistic
    People with Linguistic intelligence are naturally good with writing or speaking and memorization.
  • Logical/Mathematical
    People with Logical intelligence are driven by logic and reasoning.
  • Visual/Spatial
    People with Visual intelligence are good at remembering images and aware of surroundings.
    Percentage: 80%
    Orang selalu cakap aku ni lupa ingatan. Tak okey? Aku pengingat orangnya. Cuma kadang-kadang je boleh misplace barang. Tapi kalau tang muka tu tak payah tipulah, aku mampu cam tapi tak boleh memorize. Kalau satu-satu tempat tu, aku mampu lagi untuk flashback, melainkan mengada-ngada tak nak ingat.
  • Bodily/Kinesthetic
    People with Kinesthetic intelligence love movement, have good motor skills and are aware of their bodies.
    Percentage : 80%.
    Walaupun aku gemuk, aku pandai menari. (*matilah, puji diri sendiri) Ye lah, at least aku tak keras kejung bila dengar muzik, masih ada lenggok sexy gitu. Korang tak tengok goyang Inul aku lagi. Hiks! Cara aku mengawal sesuatu movement, excellent. Tengok saja cara pemanduan aku, aku kan samseng atas jalan.
  • Musical
    People with musical intelligence are musically gifted and have a "good ear" for rhythm and composition.
  • Intrapersonal
    People with intrapersonal intelligence are adept at looking inward.
  • Interpersonal
    People with Interpersonal intelligence are good with people and thrive in social interactions.
    Percentage : 85%
    Aku memang friendly, mudah ramah kalau kena caranya. Kalau orang tak kenal aku dah tentu kata aku seorang yang murahan dengan sikap ramah tamah terlebih-lebih. Tapi wajahku, tetap wajah sombong tak hengat, tapi baik. Should i be in the goverment as one of the people who uphold the law?? Confuse ni.
  • Naturalist
    People with Naturalist intelligence have a sensitivity to and appreciation for nature.

Kesimpulannya, kalau aku lebih bagus dalam pengolahan interpersonal, tak sepatutnya aku bekerja dibahagian penguatkuasaan. Patutnya aku bekerja sebagai sekuriti secretary, PA, belakang tabir dengan artist ke, Media Prima or something yang mix around people. Kadang-kadang aku agak terseksa, tertekan, memberontak dan terikat dengan kerja undang-undang ini. Tapi aku dah dalam kerajaan. Dan ada kuasa walaupun tak sebesar polis. Patut tak kalau aku consider untuk tukar kerja??

4 ulasan:

  1. yer ker awk x nyanyuk...cuba double check blik bape kali dh awk tkar TELEFON BIMBIT?
    Awk pndai menari ker?yer ker?larat lagi ker kaki awk nk menampung lemak2 kat bdn awk tuh?x pun msti tgan sebelah pgang "healer" kn ms menari..hahahhaha

    BalasPadam
  2. bulanberbicara ~ wah!! kencang mengutuk yer??? HP tu kes terpencil... orang busuk hati yang curi hp tu... bukan kita misplace pun...

    hah... awk tak nak test power menari ngn kita, mana awk tau kita pandai nari ke tak??!!

    BalasPadam
  3. syima, thanx for visiting my blog.
    eh, if u consider to get a new job...find the one like u got in Bahtera.
    that one suits u better.
    our besday next week...we getting older! huhuhu...daaaa

    BalasPadam
  4. syim,wahhhh awk pndai menari ker???cam xpcaye jer...tarian pe yg awk terer sgt tu??kiter ghase ader satu tarian yg ssuai untk awk....tarian SINGA...hehehehe...jgn mrah my sis...kiter saje nk antar komen kat awk...support awk...bgusla blog awk bnyak komen...drpd sstengah org tu wat blog tp xder yg komen lg truk!!!org nk wat blog die pun nk wat gak...hmmmm...mrah ni!!!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...