Cari Blog Ini

Selasa, 11 November 2008

Muka aku ke ni??

Doktor pesan, untuk sehari dua ini, aku akan mengalami bengkak dibahagian yang dia periksa. So aku bangun pagi-pagi aku terus capai handphone dan SNAP!! Hasilnya


Patutlah doktor bagi MC 2 hari. Sila abaikan muka sembab kerana baru bangun tidur. Sila abaikan kalau ada yang ternampak tahi mata atau tahi gigi aku. Terima Kasih.

Rasa macam dah tak sakit gigi dah. Alhamdullilah. Abah dan mak asyik call bagi kata-kata perangsang. Syahdu jap. Sakit gigi boleh bawa maut tau tak? Kawan abah mati sebab gigi gerahamlah. Doktor tarik camana tah, zupppp! Nyawa pun hilang. Tu yang aku takut.

3 ulasan:

  1. aku doakan ko slmt amin.....

    BalasPadam
  2. Yea ke? Sakit GG boleh bw mati? Hiisshhkk!!!


    Apapun semoga ko cepat2 baek..take care.

    BalasPadam
  3. jgm lupa makan ubat. weh, kalau sakit sgt, letak la ais kat pipi tu. sakit akan kurang skit. aku tak pernah wat, tp mirko la pernah masa dia sakit gigi thn lepas

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...