Cari Blog Ini

Khamis, 15 Januari 2009

Kelucahan di dalam kesejukan air (Part II)

Aku dah tiga hari mengalami masalah tidur. Aku mengantuk tapi tak boleh tidur. Dah tiga hari berturut-turut tidur pukul 3am. Arrgghhhh!

Kita layan gambar je la.

Mereka ialah pasangan gay terhebat di kalangan kitorang. Gambar kantoi ini dirakam sewaktu mereka sedang meluahkan perasaan masing-masing bersaksikan air sungai yang sejuk dan berderu-deru itu.

Kesian Ro aka Empingan Jagung (baju biru) dia tak dapat menikmati air sungai macam kitorang. Adalah sebabnya. Kalau korang perasaan, pasangan gay tadi masih bertepuk-tepuk manja sewaktu gambar ini disnap.


Ahli Persatuan Kuat makan merangkap AJK makanan untuk program picnic ini.

Presiden Persatuan Kuat Makan Kuala Selangor (PKMKS)

Aku, yakni orang asli Cameron Highland yang cun lagi vogue cuma hendak interprem semata-mata. Aku tak suka main asap.


Gembira!!

Presiden PKMKS turun padang beramah mesra dengan AJK

Aksi Hero Remaja. Excuse me??

Gembira lagi!!!

Aksi Hero Maskulin XL

Walaupun Ro aka Empingan Jagung tak dapat mandi tapi dia banyak berjasa dalam mengipas BBQ kami.


Aksi kipas lagi.


Gambar romantika yang tak boleh blah. Aku jadi saksi percintaan Lia dan tunangnya. Berdarah hidung jap.

Kami bertiga bakal putus kawan kerana hantu Digi (yang tengah) akan menyambung persahabatannya dengan seseorang yang berlidah kacukan biawak kerbau.


Sesi mencari kutu.



Ini striker aku. Banyak jugaklah gol yang dijaringkannya.

Best game dalam air. Walaupun cedera dek batu-batu yang menyucuk kaki dan kepala lutut kami, pengalaman macam ni sangat best. Kitorang abadikan moment terindah yang tak terucap dalam pose-pose dibawah. Credit to Fazli kerana camera handphone 2MP nya itu memberi efek gambar yang sempurna dan cantik.








Sebelum balik, kena posing dekat jambatan gantung Babylon


Letih siot. Nak menapak naik tangga cenuram tu betul-betul menguji ketahanan mental dan spiritual. Hiks! Sebabkan aku dah tak aktif bersukan, stamina pun yilek. Memang sengsaralah nak panjat tangga tu.


Chenta aku sampai nangis sebabkan tangga itu. Hihihihi...


Pasangan gay tadi tak melepaskan peluang untuk bergambar dengan aku sebelum aku pulang masuk ke hutan.

TAMAT

3 ulasan:

  1. baca tajuk je pun dah takleh blah...ape lagi menatap gambar2 kat bawahnye...especially pasangan gay...loving sungguh mereka...i`m sooooo touch!!!hukk!!

    BalasPadam
  2. Nak masuk persatuan tu boleh tak? tapi saya orang Penang..hahahaha

    BalasPadam
  3. oh tidak... aku rindu nak pi kat tempat2 camni. kat sini tak wujud la air terjun. huhuhuhuhu.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...