Cari Blog Ini

Rabu, 18 Februari 2009

Aiskrim UNDERWORLD

Have you ever heard about this ice cream? I already tasted it!



Celah mana nak jumpa aiskrim Underworld tu? Tak pasal-pasal Nestle sue aku sebab memandai tukar nama aiskrim ni. As cakap aiskrim ini sedap, so i just give it try.

Camana datang Underworld tu?

Nak jadi cerita, (dua minggu lepas) kepala tengah ting-tong, Chenta ajak aku pergi tengok OngBak II. Kami keluar merempat berempat. Sampai TGV Bukit Raja, orang packed la sangat. Yang cerdiknya kami tak booking pun, main terjah je. Tanya dekat kaunter, OngBak full. Aku tengok muka Chenta, dia dah hilang mood. Takkan nak patah balik Kuala Selangor? Gila penat! I twist to Underworld. Masing-masing tak confidence cerita itu best ke tidak.

Gamble.

Tengok tiket lagi satu jam waktu tayangan, itu timbul idea pergi makan aiskrim dulu.

THE END.

5 ulasan:

  1. ohoh..bagus2, name ice cream tu smpena nama muvie ek..bayangkan tajuk muvie ko nak nengok tu panjang cam "de day de earth stood still" ke mesti susah nk sebut..

    p/s-aku x nangis pun baca ni

    BalasPadam
  2. hehee..ingatkan eskrim tu tukar nama tadi
    ;p

    tp..memang sedapkan eskrim tu

    BalasPadam
  3. huhu..nasib baik baru lepas mkn aiskrim..kalau tak mesti terliur gak nih..hehe..

    BalasPadam
  4. oit, sedap ke idak askem itu?

    aku pun x smpat tgk ongbak. tgk dvd cap helang je la. lalala...

    BalasPadam
  5. sedap la pasal ai yang blanje...hahaha!!!

    neway...i dah pun tengok ong-bak II...seminggu lepas tu...ekeke...

    tunggu entry ong-bak kuar nanti

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...