Cari Blog Ini

Khamis, 19 Februari 2009

Underworld: Rise of the Lycans versi Syima

Since aku dah tengok cerita ini, aku amat teruja dengan kehidupan seorang vampire berchenta pula dengan werewolf hensem.

Jap... seorang ke seekor? Sebab dia boleh buat anak dan beranak, penjodoh bilangan dia adalah seoranglah kan?

Ok, sambungan cerita tadi, aku nak bagitahu bahawa AKU TAK MENYESAL tengok cerita Underworld. Chenta yang blur-blur pasal cerita ini pun kusyuk mengadap screen. Hangpa dah tengok ka?


Bukankah sebelum masuk wayang aku bersiar-siar sambil memakan aiskrim? Saja nak kasi korang loya tengok pose aku yang ala-ala vampire+werewolf tak jadi. TaDaa!

Matilah... aku dah sengaja expose gambar reporter aku. Do you know her?

Minta maaflah, lupa nak snap gambar As dan Chenta hatiku. Sampai rumah dah almost 2am. Perut dah berbunyi, maka tiada istilah berdiet di tengah malam. Sangat sadis ok?

Rise of Syima

Memang buruk perangai. Bila dah lapar tak ada makna nak sopan-sopan. Kata kat rumah bujang.

Notakaki: Rambutku memang rawk SUCK-SES!
Notakaki 2: Aku dan Chenta telah bersungguh-sungguh mencari DVD dan menonton movie Underworld 1 dan 2 sekaligus. Shiok habis!!

3 ulasan:

  1. oit!!
    mana leh mkn dlm periuk lah
    ishh ishhh...

    haa..underworld tu memang best
    tp..org yg dh biasa tgk ckp yg 1st & 2nd lagi best
    jom2 cari yg tu pulak
    hehehe..

    BalasPadam
  2. syima, aku dah tgk citer ni...well, aku suka citer ni...kira takdela aku menguap tak tentu arah kan...

    weh, mak aku ckp tak elok mkn dlm periuk...aku pun taktau nape...

    BalasPadam
  3. Hahahhaah :))
    Ko memang tengah lapar time tu.. rakus!!!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...