Cari Blog Ini

Isnin, 23 Mac 2009

Jom derma ovum untuk $$$

I come across to one advertisement di Facebook. Banyak-banyak ads, yang ini betul-betul menarik perhatian aku. Tagline dia Ladies... donate your eggs for ca$h!

Perkataan caSh itu yang membuat aku melompat ke page tersebut sebab mata aku dah kelip-kelip duit. (Cis! Mata duitan aku ini!) Baca punya baca step by step process untuk program ini aku dah macam berminat. Sebab boleh cecah ribuan Ringgit Malaysia! Aku kan sudah melewati usia-wajib-kahwin-kalau-tak-ko-andartu (ini orang hulu kampung yang cakap). Daripada aku membazir ovum aku ni tiap-tiap bulan, baik aku try program ini.

Aku klik dekat Ideal Donor Egg, disitulah mereka letak kriteria pemilihan untuk penderma ovum. Time ini aku nak menangis teresak-esak kerana ini adalah tidak adil!! Ke aku yang kurang fasih dalam agama??? Korang baca ye apa yang dia nak...

Ideal Donor Egg
21-35 years old (i'm in that range of age)

Healthy (yes, i consider myself healhty)

Good facial features (muka ai kan macam mix gitu, pipi tak melayut macam bulldog)

In a steady boy-girl relationship (tak kisahlah... menda ini boleh tipu)

Living in Klang Valley (Kuala Selangor dengan KL apa lah sangat)

Added advantage if :

Highly educated i.e. Diploma/Degree/Masters/PhD holder (min Diploma kan??!)

Chinese/Japanese (alaaa....)

Has experience as an egg donor

Married with children

*
*
*
*

Non-Muslim (sebenarnya ini yang paling teratas dalam list)


Punah sudah harapan untuk mencari duit tambahan! Agama kita benarkan kita derma ovum ke tak?? Siapa tahu?


Syimalicious: Silalah sebarkan maklumat ini pada kawan-kawan non-muslim. Nanti mintalah komisen. Boleh kongsi-kongsi.

14 ulasan:

  1. hah? adeihhh...saye pun dah teruja membacanya...sekali untuk non-muslim rupanya...adeihhh...
    s
    tapi saye ader sikit2 rupa ala2 korea...
    s
    married with children tu takde la plak...huhu
    s
    ape pelik betul syarat...
    s
    akak...carikan kalo derma darah boleh dapat duit jugak...yang cecah ribu-punya. dah tentu dier takkan letak syarat merepek2 camni...

    BalasPadam
  2. derma darah?? nak pitam aku... jarum tak besar ke?? ngeri aku dgr... tapi orang kata badan sihat... :-D

    BalasPadam
  3. tp kalau baca kat website dia.. benda tu mmg kat malaysia.. maknanya valid la kot... nak try ker?? :-$

    BalasPadam
  4. ada ke nak derma telur ayam?? hahahha pergi rebus makan dan kentut.... :*

    BalasPadam
  5. lahling ko jgn buat pasal. kasihan ovum kau itu disisihkan :-P

    BalasPadam
  6. comel la sgt gambo tu... hahahha
    s
    belle kalau boleh buat duit apa salahnya kan?? aku boleh belanja ko.. :-$

    BalasPadam
  7. awak sorang je sehat.. kita selalu sakit2... tu yang kurus sket dr awk... uwweekk....
    s
    derma darah bagus... tapi itu la ada rumours kata nanti cepat gemok...

    BalasPadam
  8. hahaha i pun tak arif juga... tak pernah lagi dgr benda ni..tp kalau mmg boleh untuk orang islam... i dh buat dh... huhuhu

    BalasPadam
  9. haah... itulah yang aku terkagum sket.. syarat2 tu cam tak adil pun ada.. apa orang islam tak bagus ke?? 8-)

    BalasPadam
  10. betul tu... mmg melibatkan agama.. rasanya haram.. tp sebab nampak duit :-$ nafsu kita membuak2 nak try... siap dalam hati je la perkara tu... *DONT_KNOW*

    BalasPadam
  11. haha..syima2..
    i gelak2 je bace entry you..
    huhu..

    BalasPadam
  12. haram sbb same mcm zina.bukn zina physically tp sbb nnt bercelaru keturunan.cr la info psl hak anak zina.mmg la kt x wriskn hrta kt anak.tp i2 la ant sbb knapa hram.info ni sbaik2 yg ak taw

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...