Cari Blog Ini

Rabu, 4 Mac 2009

Tag maut kecabaian

Tag ini datangnya dari Diva Belle Si Mulut Cabai. Dia bilang aku wajib buat tag ini tanda semangat kejalangan kejiranan.

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Doa & restu mak abah/ respek dari orang/ kebijaksanaan/ duit


Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Chamber tayar side kanan dan minyak hitam kereta


Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Macam biawak kalau tak ada impian perkahwinan; aku nak buat garden wedding, tapi kalau ikut kemampuan impian aku setakat di masjid. Lebih afdal.


Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Boleh set timing ke? Terserah kepada qada dan qadar tuhan.


Adakah anda dilamun cinta?
Ye, itu pasti... tapi ramai pula yang jaki.


Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Restoran cikai ke restoran mewah? Cheng Ho.


Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Ilmu alam perkahwinan. Poyo je.


Apakah nama penuh kamu?
?


Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
Dua-dua sekali.


Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Aku nak jumpa Puteri Diana (Janda Charles). Tapi dia dah mati. Camana tu?


Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
Aku tak pernah bezakan kawan, jadi siapa rapat dengan aku, maka aku rapatkan juga diriku.


Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Aku bawah sikit dari Diva jadi cuci pakaian dengan mesin basuh automatik 6.5kg sahaja. Aku tak pakai semi-auto punya mesin basuh.


Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
Entah, banyak je tempat aku nak pergi. Ai like beach very much.


Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
  1. Diva yang laser kerana mulut dia sejenis cabai
  2. Diva adalah diva tapi bukan bimbo
  3. Diva telah mengajar aku perkataan "hansuang"
  4. Dikatakan Faryn dan Diva adalah adik beradik
  5. Baru-baru ini dia melalui satu situasi disebut sexual harrasement oleh lelaki bernama Azizi melalui email.


Perkara yang amat saya gilai?
Duit
Speeding
Eyeliner
Makan food


Pelukan atau ciuman?
Pelukan. Kerana dapat merasai kehangatan haba dalam badan orang itu


8 perkataan yang sering diucapkan?
8 je? Tak ada. Semua sering disebut.


8 buah buku yang paling baru dibaca?
Mandarin dan Marketing dan Finance



Orang untuk di tag
Tny
Aslina
Zuris
Jumie
Ara
Izan
Fariha
Misty
Cinta Cukulet
Aizat
Chacada (GF JD-Kiss)

Jangan bermalasan.


8 ulasan:

  1. bravo bravo. inilah semangat kejiranan. hahaha xD

    syima, kahwin nanti ko jgn ingat jemput 'maknyah pia' tu aje, jgn lupa jemput aku juga tawwww. mak tak kuasa nyah!

    BalasPadam
  2. nakal ni.
    abes aku tak laku weh.
    ada ke patut anda letak nama aku terang dan besar gepren *toot*

    tak laku lah mak sat lagi nyah!

    BalasPadam
  3. Ewahh.. garden wedding.. buat lah weyh!!!

    Aik?! Aku orang 1st yang ko tag??? Glurrpp!!!

    BalasPadam
  4. eh..eh kenapa tiba-tiba nama saya ada disitu..haruskah saya berpura-pura hilang ingatan?hehehehe

    BalasPadam
  5. belle
    aku tak tau kenapa tag ko ni lah paling cepat aku respon.

    chada
    alah..sekali sekala enterprem...

    tny
    garden wedding ini cuma angan-angan saja... tapi kalau ko nak sponsor oklah..

    cinta cukulet
    hah buat perangai, nak kena babab??

    BalasPadam
  6. dun wori syima,lpas je solat jumaat arini.aku wat tag ko..sure la aku nampak weh.hehehe..

    mmg syima tu syima expose la..huhu..

    BalasPadam
  7. adakah aku dlm gologan org2 wajib dijawab??? tag panjang ni aku berpikir pnjang nak buat. huhuhuhuhuhu

    BalasPadam
  8. aku tak kesah ko nak berfikir panjang... tapi ko KENA BUAT JUGAK!! hahahha aku tengah kejam ni...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...