Cari Blog Ini

Khamis, 12 Mac 2009

Tag tentang Buah Hati

Cik Aslina,
Sudah gaharu cendana pula,
Sudah tahu, bertanya pula.


Cheh berpantun pula aku kan. Meh sini akak jawab tag As tu.

Sape kekasih anda?
Apa itu kekasih? Ramai benor dah tahukan?


Macam mana dia melamar anda?
Dia tak pernah melamar, dia cakap dia TERPERANGKAP


Aper perkara paling BODOH pernah dilakukan kat korang?
Main permainan "Sekejap nak, sekejap tak nak". Game ini lebih kurang macam makan tebu, kita hisap manis tebu tu, then kita buang sepahnya.


Korang still KAPEL lagi ke?
KAPEL = LEPAK (kalau terbalikkan)


Sila TEMPEK gambar GF/BF korang.
Owh... dia bilang dia tak suka expose. Nanti ramai yang question dia this and that. Biasalah dia superstar. Tapi bagi tidak mengecewakan anda ini dia...



Senaraikan 10 perkara yang korang SUKA pasal dia?
  1. Dia baik
  2. Dia sangat baik
  3. Dia murah dengan senyuman
  4. Dia kelakar (kadang-kadang)
  5. Dia sangat prihatin
  6. Dia suka belanja saya (dulu-dulu)
  7. Dia sangat baik terhadap orang tua
  8. Dia suka bagi aku menangis
  9. Dia suka bagi aku makan banyak-banyak
  10. Dia suka buat aku suka pada dia

Ape korang nak cakap bile GF/BF korang nak BUANG korang dari life dia?
Itu antara aku dengan dialah kan? Perkara mengaibkan tak perlu nak bising-bising.



Aku tak mahu tag siapa-siapa.

6 ulasan:

  1. yo bitch!

    i miss you.

    i'm coming up to jb~

    BalasPadam
  2. Hahahha :))

    Kelakar lah..pasal game makan tebu tu =p

    Errmm...suka jugak description ko pasal "korang still kapel lagik ke".. lepak je kan =D

    BalasPadam
  3. hehehehe...

    stylo ah jawapan...

    gambar pun menariksss...

    ekeke...tahniah kerana menjawap tag beserta pantun...

    BalasPadam
  4. Ehh.. blog yg guna link baru tu, dh tak de ke? Kena removed ke?

    BalasPadam
  5. musang
    bitch, bila nak turun sini.. ko nak ke keluar ngn gadis cacat?

    tny
    itu ialah bahasa menyindir... ko kena faham..

    zuris
    hidup tak boleh berterus terang... bahaya...

    as
    walaupun akak gangster tapi akak mampu berpantun...cara tak jawapan akak?

    tny
    ha'ah aku guna link ini je.. yang itu hari propa je...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...