Khamis, 9 April 2009

Cantik betul kabinet dapur rumah Najib

Tak ada maknanya aku nak cerita pasal kabinet dapur rumah orang. Hahaha.

Mesti seantero dunia dah tahu tentang pemilihan anggota kabinet bawah kepimpinan PM baru kita DS Mohd Najib Tun Abd Razak. Aku tiadalah komen yang "bernas" tentang mereka.

Entry bergambar saja jom!

Inilah suasana pejabat aku yang menanti-nanti pengumuman menteri baru kami. Macam-macam tekaan aku dengar dari mulut mereka. Dan macam-macam reaksi aku tengok. Spekulasi-spekulasi kedai kopi pun timbul apabila tiada nama Khairy tetapi Mukhriz yang tersenarai.

Anda rasa ok dengan barisan menteri-menteri baru kita? Tepuk dada tanya iman. Jangan komen lebih-lebih nanti kena reman baru tau. Komen dalam hati ok?







Kusyuk betul abang yang berbaju biru ini. Bos di belakang pun tak baginya duduk. Tsk...tsk...tsk...


Syimalicious: Dah! Dah! Sambung buat kerja.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...