Khamis, 9 April 2009

Cantik betul kabinet dapur rumah Najib

Tak ada maknanya aku nak cerita pasal kabinet dapur rumah orang. Hahaha.

Mesti seantero dunia dah tahu tentang pemilihan anggota kabinet bawah kepimpinan PM baru kita DS Mohd Najib Tun Abd Razak. Aku tiadalah komen yang "bernas" tentang mereka.

Entry bergambar saja jom!

Inilah suasana pejabat aku yang menanti-nanti pengumuman menteri baru kami. Macam-macam tekaan aku dengar dari mulut mereka. Dan macam-macam reaksi aku tengok. Spekulasi-spekulasi kedai kopi pun timbul apabila tiada nama Khairy tetapi Mukhriz yang tersenarai.

Anda rasa ok dengan barisan menteri-menteri baru kita? Tepuk dada tanya iman. Jangan komen lebih-lebih nanti kena reman baru tau. Komen dalam hati ok?







Kusyuk betul abang yang berbaju biru ini. Bos di belakang pun tak baginya duduk. Tsk...tsk...tsk...


Syimalicious: Dah! Dah! Sambung buat kerja.

13 ulasan:

Izan berkata...

aku nengok ranai jer yang berpuas hati ngan kabinet kali ni. aku no komen. bab politik fail. harus tanya pada farah ni. hahahahha

Izan berkata...

mmm???? adakah aku kenal mamat berbaju biru itu??

si baju biru... tengah berjuang.. hahahahahaha

Aslina berkata...

hohoho...baru bleh komen...tadi sibuk je si js-kit tu muncul menampakkan dirinya...

bos ke kat blakang tu? ketara betul ke-boroi-an beliau...

larikkkk~~!!!

p/s: jgn gitau kat dinie tau...hahaha...larikkk~~!!!

Signorina Syima berkata...

syima, aku suke kabinet baru ni..
sebab xde khairy jamaludin..hahahhaa..
padan muke die. keco jek nak nyemak..
beli ar kabinet sendiri..

http://aizatbest.blogspot.com

Signorina Syima berkata...

weh, kementerian aku dah takde....aku taktaula lepas ni SKM depa nak campak pi mana...hahaha!!! aku tak pedulik, yg pntg gaji aku masuk tiap2 bulan... ;)

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

malas nak komen lebih2...tp yg pasti zana under Hishamuddin...yabedabeduuuu.......

kakpiah berkata...

kabinet baru nih encem..
sbb khairy yg rambotnyer tak teruros tu tak dek..

:D

~Cinta Cukulet~ berkata...

mmmm..mmmmm...mmmmm (komen dalam hati :p)

Signorina Syima berkata...

izan
aku pun kureng nak memahami situasi politik negara kita. dengar je apa orang cakap. go with the flow. heheheh


aslina
ayah dinie dlm gambar no 2. hensem n steady la.. mana ada boroi...itu as terpandang orang lain kot...

Signorina Syima berkata...

aizat
ko komen aku kat js kit lagi ke weh??
ko kena selalu la refresh blog aku. ko tak suka khairy ke?? huhuhuu


missing cat
ko pun dok komen aku dalam js kit, sila selalu refresh page aku. kalau boleh masuk http://syimalicious.blogspot.com tanpa klik dari mana2 sumber.

SKM dah tak de, jadi ko dibawah kementerian apa nanti?? hahaha goyang kaki la ko, dpt gaji free. jom gi karaoke.

Signorina Syima berkata...

zana
oooowhh... orang KDN. menteri sy ayah si DAFI AF tu...hehehehe


kak piah
itu style rambut korea la kak. kan hensem??!


cinta cukelat
ingatkan tengah buat yoga tadi.... huhuhuhu

13may berkata...

aku dgn berkobar kobar nak tengok kabinet dapur tuh :D

Signorina Syima berkata...

13may
hahahahha iyo lah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Random Posts