Instagram Shots

Selasa, 7 April 2009

Episod berjumpa dengan Blogger

Ini cerita sudah basi. Dia dah up entri ini (awal bulan Mac) sejurus aku balik dari Ipoh. Aku lambat. Sebab aku malas.

Aku selalu jengah blog dia. Sekarang dia sedang sibuk menguruskan hal-hal perkahwinan pada bulan 5 ini. Hidup dia pun selalu dihinggapi lalat. Macam aku. Hahaha. Orangnya sangatlah kecil molek. Patutlah nampak muda belia walaupun sebaya aku.

Kami ditakdirkan berjumpa di Restoran Kayu Nasi Kandar Tesco Extra, Ipoh. Tak adalah nak gosip apa sangatkan. Cerita-cerita pasal kerja, pasal kahwin, pasal LALAT, pasal study. Nak borak-borak panjang masing-masing ada hal. Aku nak balik Kuala Selangor lagi.





****



Inilah Mr Boban, aku, dan Zuris. Aku doakan semoga ko gembira dan sihat sejahtera dan terselamat dari gangguan LALAT yang mahu merampas En.Boban dan kebahagiaan ko.

Ini gerai cendol yang pernah dia cerita dulu. Ramai orang maknanya sedap. Tapi aku sudah FULL ketika itu, secara tak langsung nafsu tak membuak-buak untuk merasa cendol itu. Tapi ketika aku lapar dan dahaga, teringat-ingat aku pada cendol yang sejuk dan nyaman. Bila lagi aku berpeluang ke sana untuk merasa cendol ko tu??



Syimalicious: Ini ialah blogger ke dua yang aku berkesempatan untuk berjumpa sebelum kakak yang penyayang kepada 3 orang anak yang chumel.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...