Instagram Shots

Jumaat, 3 April 2009

Kena buatan orang

Saja nak bagitahu, orang pejabat yang tak mahu bercakap dengan aku itu hari, tetiba tahan aku bertanyakan khabar kakiku di tengah jalan. *Tengah jalan merujuk kepada ketika aku nak ke kereta untuk pulang ke rumah.

Dia: Kaki kau dah baik?
Aku: Bengkak lagi kat buku lali.
Dia: Lama sangat bengkaknya. Kau tak bawa mengurut ke?
Aku: Doktor kata tak boleh urut. Sebab kalau mengurut tendon koyak lagi.
Dia: Ni buatan orang rasanya sebab lama sangat.
Aku: Erk?




Syimalicious: Kalau betul ada orang hantar "benda" pada aku, kenapa tak santau kan saja. Boleh aku kurus kejap. Wakakaka!

Tapi nauzubillah... aku suka cakap nak santau orang, tapi tak terfikir nak buat santau betul-betul. Dosa!

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...