Cari Blog Ini

Sabtu, 4 April 2009

That is really awesome widget!

Siapa perasan "sesuatu" hari ini?? Biar aku tolong bagitahu. Adakah kamu sedar kewujudan widget baru ini?


Sesuatu itu berada di sudut kanan di paparan skrin PC/Desktop/Notebook kamu.

Pagi nanti housemate aku akan meroyan dek kerana kejap lagi dia perlu menghadirkan diri untuk test subjek killer yang membosankan. Anyho... Goood Luck yo! Oleh kerana semalam minda dia tak berapa nak waras, dia telah up satu (sebenarnya dia up tiga entry sekaligus) entry baru yang sangat menarik perhatian aku.

Widget itu ada kena mengena dengan dia. Bukan aku nak kata dia yang cipta, tapi cerita sebenarnya ada dalam entri dia. Aku tak ada idea nak eloborate sebab aku sibuk rasa sakit hati tengok cerita Cloverfield yang tak ada ending munasabah di channel Cinemax. Tapi aku suka cerita macam tu. Hahaha. Ok off topic.


Credit to YouthMedia and Aslina too.


Syimalicious: Get this widget to promote your blog in entire network now!

*Catatan peribadi buat diri aku; dua orang budak praktikal yang menyewa rumah aku sudah keluar dari rumah ini kerana tamat kontrak praktikal di Klinik Komputer; secara rasminya hari Jumaat bersamaan 3 April 2009. Yeay!

23 ulasan:

  1. (Your IP address 115.132.76.112 has been banned from this shoutbox.
    Please try again later.)

    Syima... naper ip aku kena banned? aku bukan lalat ar...uwaaaaaa...

    BalasPadam
  2. heartless Devilisg
    bila masa plak aku nak ban ip ko?? kejap aku nengok. weii...sorri lor... heheheh

    BalasPadam
  3. saya pun jena ban ker? aloya, mcm cek ip tu yer?

    BalasPadam
  4. hehehe xdalah, subject killer ape tu yer?

    kaki sudah okey ke miss?

    BalasPadam
  5. shitsurei shimashita
    ip?? kat shoutmix kita boleh check. dlm blogger ini kurang pasti bagaimana... melainkan pakai comment js-kit.com


    subject apa tah... ko pergi la berkunjung ke blog dia.

    kaki aku belum baik la...

    BalasPadam
  6. kak syima pakai jugak ke widget ni?kak syima dah tak youth la...wakakakakkaa...lariiiiiiiiiii

    BalasPadam
  7. cintacukelat
    amboi-amboi.. akak masih youth ok??
    umur limit sampai 35 thn... akak baru nak masuk 32 thn ni...

    tak pe.. tal leh gurau pergi surau lah.. kan??

    BalasPadam
  8. wohooo~~!!!
    suka gila ngan catatan peribadi tuh...

    youthmedia tu untuk sape2 pun buleh...kalo korang view2 kat panel tuh...mak kepada beberapa org anak dah pun selamba je letak blog dia situ...rileks jek...

    BalasPadam
  9. woo!!

    mau lihat jugalah!!

    thanks 4 the info dear!

    BalasPadam
  10. aslina
    akak tau la kenapa kamu suka. hehehhehe


    zara
    ur r welcome.. come n visit me next time...

    BalasPadam
  11. 13may
    kengsalam kat housemate?? itu lah beza laki dan pompuan, nak ngorat yang seorang lagi guna kita sbg perantara... hahaahhaha

    eh, oklah aku bagi tau kamu krimsalamm

    BalasPadam
  12. hey~
    found ure blog from youth media..
    ^^..

    best2~

    BalasPadam
  13. wah..nmpk meriah nyer..nak join gak..tp ada ke'malu'an ar...hahahah

    BalasPadam
  14. syima ,ko biar betul...umur 32thn.giler ko syima..yg selama ni ko duk panggil akak wat mende.malu syima aih...ell ni baru 29thn syima..ko tgk anak dh 3 tu yg ko panggil akak eh.adoii la...sape yg patut panggil sapa akak nih.so,pasni kita tukar eh.ell panggil syima akak okeh.

    adoiii..malu syima oiii...:">

    BalasPadam
  15. sabor je lah..tgh tutup muka malu nih.

    BalasPadam
  16. okela cik syima..aku pun dah malas sbnrnya nak pjg2 kan hal nie..mcm yg aku cakap la..kalu pun aku nie mengikuti cite2 ko n amik taw pasal ko or mengikuti perkembangan ko sekalipun..adalah kerana aku mengagumi ko..bukannye ade sbb2 yg lain..]

    memang..memang aku xde bukti..aku taw yg aku xtaw ape ip yg ko gunekan..tp statement ko membuktikan sgala2nya..aku dah dapat detect beberapa blog yg dah masuk kat blog aku n semuanya ade link dgn ko..tu sudah cukup..aku pun tak cakap yg ko dah tinggalkan jejak ko kat blog aku..n aku tak kate comment2 sume tu ko yg punyer..ade aku sebut nama ko...???xde kan..maybe bukan ko..or maybe kroni2 ko..kalo ko terasa hati..ko kene ingat la..aku pun terasa hati jugak..sejak aku pindah dari k.s..byk cite aku dgr ttg ko buruk2 pasal aku..cube ko datang ptjaya ni tanye balik..ade ko aku bercerita pasal ko ..?aku rase xde sape pun taw yg kite pnh serumah n sepejabat..it's nothing to do with u,la syima..aku pun dah lupekan hal yg lepas2..pada aku..antara aku dgn ko hanyalah setakat ex opismate..dats all..

    ko bleh tuduh aku macam2 sbb maybe ko akan terpikir camtu bile ko sdiri pun buat benda yg same pade sesapa pun..ye..aku akui..aku penah masuk blog ko..n aku akui yg aku suke cara penulisan ko..bahasa ko kasar atau tidak..itu terpulang..sbb tu blog ko..aku tak amik port..dulu yer aku ade emo dgn entry2 ko..tp skang not worth it la..

    dah la syima..entry2 aku tu pun x lame ..slps 2-3 hari..sumenya aku deleted..same macam entry2 aku yg dulu jugak..aku rasa cam bodoh jer gado2 nie..padahal aku rasa aku dgn ko kalo jumpe depan2..xde masalah pun..btol tak..aku mintak maaf kalo bahasa aku ade myinggung hati dan perasaan ko..aku pun taklah baik sgt apetah lagik nak berlakon baik....antara ko n aku..kite masing2 ade life sdiri skang..

    n syima..for the last but not least...aku nak minta maaf byk2 pd ko..mungkin ko tak ske cara aku mengikuti perkembangan ko..but ekceli, percayalah..aku memang suke pada entry2 yg ko publishkan..kan aku dah cakap..aku suke keberanian ko bersuara..wlupun ade ketikanya bahasa ko menyakitkan ati sesetengah pihak..tp pada aku ..ko jujur..senang cite..aku salah seorang yg addict to ur blog..oke..ko nak marah aku..marah la..aku dah cakap ape yg aku nak cakap..selebihnya..terpulang..aku berharap..inilah kali terakhir aku cakap macam nie dgn ko..lepas nie aku dah tak nak ade ape2 mslh lg dgn ko..

    aku taw..sekasar2 ko..ko kawan yg baik..yg tu aku admit...siyesly...k la syima..antara aku dgn ko dah xde pape..0-0 oke...

    BalasPadam
  17. zara
    tenkiu sbb follow aku, nanti aku follow ko pulak..


    muhamad nazeff
    nanti aku jengah blog ko yer... aku agak sibuk sekarang ni, btw thanx for the visit...


    lady ell
    adakah tua benar muka sy time kak ell jumpa sy aritu... sy nak lari tutup muka la...

    umur sy muda lagi la kak ell.. sedih tau.. saje je letak 32thn, baru mencabar... huhuhu

    BalasPadam
  18. zunita
    sudahlah, jangan panjang2 cerita. kita seri...

    BalasPadam
  19. adeh syima..sib baik memain jer..kalau tk sampai skrng tk habis lg malu akak nih.tp confirm eh...

    mana ada nmpk tua..biasa jer..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...