Cari Blog Ini

Isnin, 6 April 2009

Pose-pose feveret. Jangan kamu berani-berani komen


Aku suka gambar ini. Berseri. Kegembiraan. Mungkin sebab aku tengah pangku budak kecik (anak buah kawan aku) ni kot. Dia kiut.

Aku tak boleh ingat kek tiga tingkat ini. Sedap! Setiap tingkat kek tu rasa lain-lain.

Like father like son. Baby ini bila besar mesti hensem macam ayah dia.



Kakak ini mudah "masuk kepala" dengan aku. Eh! Aku yang senang "masuk kepala" dia. Dia aktif, very talkaltive, ceria, pattern macam aku (i loike!) dan yang pasti dia bakal kakak ipar kawan aku. Insyaallah.

Gambar candid yang paling best setakat ini!

Tak sangka jumpa Mis dekat sini. Dia kawan aku masa kat Unitar dulu. Ok aku tak habis dekat Unitar sebab dapat sambung tempat lain. Mis kawan baik pengantin perempuan.



Owh kalau aku bagitahu mesti ramai yang tak boleh terima hakikat. Sebab kami kalangan yang agak vogue pada hari itu ada soalan "Kamu ni pramugari ke?" Hahaha. Aku pramugari bahagian ticketing bolehlah.

Ini pun kawan masa Unitar dulu. Lia. Sekarang dia kerja dengan Kem. Pendidikan kalau tak silap aku.

Time ini panas. Aku baru lepas bersantap. Berpeluh-peluh menikmati makanan. Aku teringat-ingat ayam goreng kenduri itu. Still.



Selamat sudah kawan aku mengakhiri zaman bujangnya yang penuh onak berduri. Aku? Uih! Banyak lagi matlamat aku tak tercapai. Sabar dulu bah!


Syimalicious: Ini entri last tentang kenduri kawan aku di Ipoh. Aku janji tiada lagi entri tentang ini lagi. Sekian.

17 ulasan:

  1. Baik!

    Aku first!!

    hahahaha~

    walamak..anggun sungguh kamu..bagi aku mengurat kamu plak ler..kek itu sgt menggoda ok? hikhik~

    BalasPadam
  2. comel je ko pose cenggitu ar..hahaha

    BalasPadam
  3. awak ni pramugari ke? very the vouge..pheewittt..hehe :p

    BalasPadam
  4. zara
    jangan cakap kau bakal cikgu kimia yang lesbian?? hahahah

    entri aku tak sehebat belle, syg. Tak perlu rebut2...



    heartless devilish
    comel?? yang mana?? byk pose aku buat... cepat bagitau aku, nanti aku pose cenggitu selalu



    cinta cukulet
    ada gaya pramugari ke?? hah jgn nak komen macam2.. tu orang yg cakap... bukan i ok??

    BalasPadam
  5. syima kamu nmpk brseri2 spertinya mengalhkan pengantin:).ini statemen ikhlas bkn setakat mengambil hati okeh.

    BalasPadam
  6. aku nak komen nak komen gak haha.. bestnye owang kawin.. tu je nak komen sekian .. macih

    BalasPadam
  7. seronok tgk pict lama2 ni..memori terindah yg takkan berulang lagi.

    BalasPadam
  8. ahh..bukan lesbian...mungkin bisexual?

    pang!!! hahahaha~

    aku straight..sgt straight..kenapa takde lelaki nak aku nih?hahahaha~

    uhuks..aku mmg gila 1st2 nih~lalala~

    BalasPadam
  9. Amboih.. sweetnya ko ngn kebaya.. :)

    Errmm.. yelah gambar candid tu nice.. aku pun suka tengok pix tu..

    BalasPadam
  10. lady ell
    sy je over-over nak makeup... huhuuhu itu berseri tu.... ceh.. berseri ke??


    Pak Chu
    itu je komennya?? terima kasih. best kan tgk orang kawin....?


    Shitsurei Shimashita
    betul tu, mmg best bila terkenang memori lama.

    eh, ko lainkali kena refresh page. aku dah tak pakai js-kit setting dah...

    BalasPadam
  11. zara
    eh, hosemate aku pun BI, boleh la kawan sekali.. hhihihihi

    masa sekolah dulu mesti selalu no 1 kan?? ~lalala


    tny
    aku pun!!

    BalasPadam
  12. gambar candid tu ko sangat cantik.. hehehe

    BalasPadam
  13. lor... aku ingtkan aku da komen kat entry ni. asal nama aku tak naik yek?
    aku kata ko makin slim gitu. apa rahsianya? =)

    BalasPadam
  14. ceera
    tapi ko perasan tak lemak2 kat dagu aku tu??? huahuahuahu


    nemo
    jom pegi william makan... huhuuh

    BalasPadam
  15. oit! jelitanye ko...

    mak esah eaa..? kekeke

    *jgn mkn sate..t'pelanting nnti..
    jgn mare cik syima cyg... :P

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...