Instagram Shots

Isnin, 6 April 2009

Ke Jinjang Pelamin kisah percintaan mereka 2.0

sambungan...

Aku macam malas nak cerita banyak. Mood nak update pun tak ada ni. Kita layan gambar nak?



Ini masa majlis khatam quran. Aku masih tidur-tidur ayam sebab menginaikan pengantin sampai subuh.



Majlis berarak pengantin.

Pesilat ini didatangkan khas dari Terengganu, sepupu sepapat pengantin perempuan.




Pose halal dari pasangan pengantin baru.



Bak kata seorang blogger (kak tijah kiut orang nogori), ini time makan biadap. Hahaha... haruslah ada adegan suap menyuap.


Tonggak utama majlis perkahwinan.
Tipu. Tidak berkenaan. Saja mahu expose.

Gambar kenangan dari kenalan sebelah pengantin lelaki.


Ini majlis yang tak sempat aku nak bertandang kerana aku ada kelas hari itu. Sob...sob...



Syimalicious: Inilah ciri-ciri orang dah tak ada cerita. Aku sibuk bulan April ini.